website hit counter

Kokio dalyko mokytoja norėtumėte būti?

Forums VForumas Širdies reikalai Kokio dalyko mokytoja norėtumėte būti?

  • Creator
    Discussion
  • #21609

    Anonimas (Autorius)

      Įdomūs jūsų pasisakymai, kadangi galbūt padėtų nuspręsti 🙂

    Page 2 of 2
    • Author
      Replies
    • #21686

      Anonimas
        Anonimas

        Manau rinktis reikia kas pačiai patinka, kad būtų faina dirbt, būtumėt faina mokytoja. Gal galima pasavanoriaut kažkur su vaikais (muziejuj?) Pamatysit, kokio amžiaus vaikai labiau patinka. 😀
        Asmeniškai man pradinukai būtų faina – nes daug skirtingų dallykų, tai man pačiai nenuobodu, plius fainai padėt pagrindą vaikų ateičiai. Bet tuo pačiu minusas, kad vaikai dar maži, nėra intelektualinio stimulo.

        Asmeniškai man labai patiko dirbt su 3–4 kl. gimnazistais. Ypač iš tų gerų mokyklų – vilniaus licėjaus, jėzuitų, rasos, ktu ir t. t. Tikrai motyvuoti, tai įdomu pakalbėt kaip lygus su lygiu, yra tekę sakyt „žinokite nežinau atsakymo į jūsų klausimą, kol jūs atliksit užduotį, aš nubėgsiu pas labiau patyrusią kolegę pasiklaust“. Kas fainiausia, kad niekas nesišaipė, priėmė kaip normalų ats tą mano „nežinau“ ir po to aš grįžau su atsakymu. Tiesa, čia aš su neformaliu švietimu dirbau. Tai nuo 1 iki 12 kl. ir studentų. Tai man asmeniškai fainiausi vyresni buvo, bet kaip mokykloj tai ir atsakomybės daugiau – paruošt egzaminams.

        Juokas juokais, bet „blogiausi“ kolektyvai būdavo pačių mokytojų, kai ateidavo į užsiėmus. Visiškai negeba klausyti taisyklių ir jas vykdyti. Matosi, kad įpratusios mokyti, o ne mokytis. 😀

        Man tai jūsų istorija fake. Juokas juokais, bet atitonka visus bruožus fake

      • #21692

        Anonimas
          Anonimas
          Anonimas

          Manau rinktis reikia kas pačiai patinka, kad būtų faina dirbt, būtumėt faina mokytoja. Gal galima pasavanoriaut kažkur su vaikais (muziejuj?) Pamatysit, kokio amžiaus vaikai labiau patinka. 😀
          Asmeniškai man pradinukai būtų faina – nes daug skirtingų dallykų, tai man pačiai nenuobodu, plius fainai padėt pagrindą vaikų ateičiai. Bet tuo pačiu minusas, kad vaikai dar maži, nėra intelektualinio stimulo.

          Asmeniškai man labai patiko dirbt su 3–4 kl. gimnazistais. Ypač iš tų gerų mokyklų – vilniaus licėjaus, jėzuitų, rasos, ktu ir t. t. Tikrai motyvuoti, tai įdomu pakalbėt kaip lygus su lygiu, yra tekę sakyt „žinokite nežinau atsakymo į jūsų klausimą, kol jūs atliksit užduotį, aš nubėgsiu pas labiau patyrusią kolegę pasiklaust“. Kas fainiausia, kad niekas nesišaipė, priėmė kaip normalų ats tą mano „nežinau“ ir po to aš grįžau su atsakymu. Tiesa, čia aš su neformaliu švietimu dirbau. Tai nuo 1 iki 12 kl. ir studentų. Tai man asmeniškai fainiausi vyresni buvo, bet kaip mokykloj tai ir atsakomybės daugiau – paruošt egzaminams.

          Juokas juokais, bet „blogiausi“ kolektyvai būdavo pačių mokytojų, kai ateidavo į užsiėmus. Visiškai negeba klausyti taisyklių ir jas vykdyti. Matosi, kad įpratusios mokyti, o ne mokytis. 😀

          Man tai jūsų istorija fake. Juokas juokais, bet atitonka visus bruožus fake

          Fake, nes pasake,kad patinka dirbti su gimnazistais? Zinokit, man kai teko su mokiniais dirbti…tai 5-8kl tiek issunkdavo, nors dalyka mokiau,kuri kiekviena klase turejo 1kart i savaite. Tie motyvuoti mokiniai super lengva ir smagu. Nemotyvuotas uzknisa.

        Page 2 of 2

        Log in to reply.